Skadade paket bör egentligen inte lämnas ut. Om du märker att din box är skadad, är det alltså bäst att inte hämta ut beställningen och istället låta den gå tillbaka till oss.
Se i så fall gärna till att meddela oss detta via mejl eller vårt kontaktformulär, så att vi kan informera vårt lager. Låt oss även veta om du önskar en ny försändelse.
Om du läser detta, har du dock förmodligen redan hämtat ut din box och därpå märkt att den är skadad. Följ i så fall vänligen dessa steg:
- Ta 4-5 bilder på ytterförpackningen innan du öppnar paketet.
Skadan ska vara tydligt synlig, och på en av bilderna ska fraktetiketten synas.
- Öppna boxen och kontrollera, med hjälp av leveranssedeln, om alla varor finns där och om något är skadat.
- Skicka oss omedelbart ett mejl och berätta vad som har hänt. Vi tar hand om skadeanmälan hos vår leveranspartner. Vårt kundserviceteam skickar sedan ett mejl till dig, där du kan svara direkt och skicka oss bilderna för skadeanmälan.