Behöver du annullera din beställning? Inga problem!
Du kan snabbt och enkelt annullera din beställning via ditt kundkonto. Logga in på ditt kundkonto och klicka på "Mina beställningar" via menyn.
Här finner du din senaste order längst upp i orderlistan.
Klicka på din senaste order.
Klicka sedan på "Avbryt beställning", som du finner under order informationen.
Du kommer att få en bekräftelse på webbsidan
Vi är väldigt tacksamma om du kan ge oss vidare information om varför du vill avbeställa din order.
Varför kan jag inte hitta länken för att annullera min beställning via mitt kundkonto?
Om du har svårt att hitta länken för att annullera din order via din kundprofil, kan detta bero på tekniska begränsningar.
Vi försöker alltid vara snabba och effektiva med våra leveranser, så ibland kan vi inte längre annullera en order i det fall att den redan hunnits påbörjas och packas.
Vänligen notera att vi inte kan göra ändringar i din beställning efter att denna påbörjats och/eller så snart tiden löpt ut för Box översikten
Har du redan fått leveransbekräftelsen?
Då kan vi tyvärr inte avbryta försändelsen. Du kan dock enkelt avvisa ordern vid leverans och den kommer då att skickas tillbaka till oss utan någon kostnad för dig.
Vad händer om paketet ändå har blivit levererat?
Om paketet redan har levererats, öppna det och returnera det till oss med den medföljande retursedeln - helt kostnadsfritt.