I dagsläget erbjuder OUTFITTERY följande betalningssätt: kortbetalning och PayPal-betalning.
När du väljer att betala med kort eller PayPal, kommer det utestående beloppet för de artiklar du behållit debiteras när vi mottagit din eventuella retur.
Vi ber dig att vänligen returnera eventuella oönskade plagg inom sju dagar efter att du hämtat ut din OUTFITTERY-box hos ditt postombud. Om ingen retur mottagits innan förfallodatumet infaller, kommer det fulla beloppet debiteras från ditt kort/PayPal-konto.
Vänligen observera att vissa betalningsmetoder möjligen inte finns tillgängliga som valbara betalningssätt i alla lägen.
Jag vill betala via faktura. Varför måste jag ange ett kort eller ett PayPal-konto som betalningssätt?
OUTFITTERY erbjuder inte fakturabetalning i dagsläget.
Mitt kort/PayPal-konto debiterades redan innan min box skickades!
Du betalar självklart endast för de artiklar du faktiskt behåller. Inga extra avgifter tillkommer.
I vissa fall behöver vi reservera ett visst belopp på ditt kort/PayPal-konto. Detta görs för att auktorisera ditt kort/PayPal-konto och återbetalas vanligen inom 12 timmar.
Ibland behöver vi be dig att göra en förskottsbetalning.
Om så är fallet (om du till exempel är en ny kund och du aldrig har handlat hos oss tidigare), kommer vi naturligtvis informera dig under beställningsprocessen.
Du kommer självklart kunna använda din förskottsbetalning som betalning/delbetalning, om du väljer att behålla artiklar från din order. Om du bestämmer dig för att behålla artiklar till en lägre summa, eller om du returnerar samtliga artiklar från din order, återbetalar vi naturligtvis det överbetalda beloppet automatiskt så snart din order avslutats.
Min senaste beställning betalades via faktura, men jag skulle hellre vilja betala med kort/PayPal
Inga problem! Du kan enkelt registrera ditt kort/PayPal-konto som standardbetalningsmetod via din profil.
För att uppdatera din information loggar du bara in på ditt kundkonto och lägger till ett giltigt kort/PayPal-konto via "Mina inställningar" under “Hantera betalningssätt”.
Din nya betalningsmetod kommer sedan att användas för framtida beställningar.
Hur kan jag ändra/hantera mina betalningssätt?
Du kan enkelt lägga till betalningssätt och/eller uppdatera befintlig betalningsinformation via din kundprofil. Gå bara till "Mina inställningar" via "Hantera betalningssätt". Om du för närvarande har en aktiv beställning, kommer ändringen att gälla för dina framtida beställningar.
Erbjuder OUTFITTERY delbetalning?
OUTFITTERY erbjuder inte delbetalning i dagsläget.
Om du har svårt att betala din faktura, tveka inte att kontakta kundservice via service@outfittery.se.