Du kan ändra dina adressuppgifter när som helst via din kundprofil. Det är viktigt att du kontrollerar att dina uppgifter är uppdaterade och att rätt adress är inställd som standardadress innan du lägger en ny beställning. Vanligtvis kan du även ange en leveransadress som skiljer sig från din faktureringsadress, om du av någon anledning skulle behöva det.
Vänligen observera:
Det går tyvärr inte att ändra leveransadress efter att din beställning har skickats från oss. Vi ber dig därför vänligen att säkerställa att din leveransadress är uppdaterad redan innan du lägger en ny beställning.
Om du vill ändra leveransadress efter att du lagt din beställning,
Det är bäst om du avbryter din beställning via din kundpanel. Uppdatera sedan din adress i ditt konto och ta bort alla inaktuella adresser. Nu kan du skapa en ny order med din nya adress.
Vad händer om din beställning redan har skickats?
Om din beställning redan har skickats till fel adress är våra alternativ tyvärr begränsade.
Vänligen kontakta oss omgående och ange den korrekta adressen. Vi kan då be PostNord ändra leveransadressen, så länge boxen inte har kommit fram än. Vi kan dock inte garantera att ändringen kommer hinna gå igenom. Om ändringen inte går igenom och du inte har möjlighet att hämta din box hos ditt postombud, kommer boxen helt enkelt returneras till oss efter 7 dagar, utan extra kostnad. När den returnerade boxen registreras på vårt lager kommer du få en bekräftelse via mejl, och därefter är du välkommen att lägga en ny beställning. Kom bara ihåg att uppdatera din adress först!
Vad händer om jag har flyttar till ett annat land?
Det går tyvärr inte att lägga till en adress som ligger i ett annat än det du angivit när du skapade ditt OUTFITTERY-konto. Om du har flyttat till ett annat land behöver du alltså skapa ett nytt kundkonto. Kontakta vår kundservice om du i samband med detta vill avsluta ditt befintliga kundkonto.
Det går tyvärr inte att överföra uppgifter från ett befintligt kundkonto till en ny kundprofil.
En mejladress kan endast användas för ett kundkonto åt gången. Om du vill använda en mejladress som redan är kopplad till ett OUTFITTERY-konto när du skapar ditt nya kundkonto, måste den gamla kundprofilen stängas först.
Vänligen kontakta vår kundservice som gärna hjälper dig i detta ärende.